De raad wenst iedereen fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2022!

24 december 2021

De raad is met kerstreces. De griffie is vanwege het reces gesloten van 25 december tot en met 9 januari.

Op 23 december vond de laatste raadsvergadering van dit jaar plaats en begon het kerstreces. Tijdens het reces zijn er geen commissie- of raadsvergaderingen. Brieven aan de raad worden na het reces weer opgepakt door de griffie. De raadsleden zijn wel bereikbaar via hun rechtstreekse contactgegevens.

De eerste raadsvergadering van 2022 is op 27 januari. De commissievergaderingen starten weer in de week van 10 januari.

2022 wordt een spannend jaar. Van 14 t/m 16 maart vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. Dit is het moment dat Leidenaren bepalen wie de komende vier jaar in de gemeenteraad zitten. Alle Leidenaren van 18 jaar en ouder kunnen tijdens de verkiezingen stemmen op wie zij in de nieuwe raad willen.

Tot volgend jaar!