Fijne feestdagen en een goed begin van 2024

22 december 2023

De gemeenteraad is met reces van maandag 25 december tot en met vrijdag 5 januari. Op donderdag 11 januari komt de raad weer bij elkaar voor een bijeenkomst over de warmtetransitie en een bijeenkomst over Leiden kennisstad. Meer informatie vindt u op Parlaeus.

De gemeenteraad wenst u hele fijne dagen en een goed begin van 2024. Dat kunt u ook lezen in de gezamenlijke eindejaarsboodschap van het college van burgemeester en wethouders en de gemeenteraad:

Het jaar 2023 zit er bijna op. U kreeg een bewogen jaar voorgeschoteld. Wat gebeurt er ontzettend veel om ons heen. Zowel ver weg, als dichtbij.

Gelukkig blijkt u over veerkracht te beschikken. U hield aandacht voor uw stad. U stond klaar voor medemensen. En vierden we feest? Dan was u er gelukkig ook massaal bij.

Wij zijn blij met u als inwoner. Graag houden wij u betrokken bij alles wat we doen.

Een goed en gezond uiteinde van 2023.
En een voorspoedig 2024!

College van burgemeester en wethouders

Gemeenteraad Leiden