Marleen Damen neemt afscheid als wethouder

23 december 2021

In de raad van 23 december is Marleen Damen bedankt voor haar inzet voor de stad.

Marleen Damen heeft een nieuwe baan en stopt daarom als wethouder. Zij werd aan het einde van de laatste raadsvergadering van dit jaar toegesproken door Henri Lenferink. Hij sprak namens de raad en het college. Daarnaast sprak Sjaak de Gouw, directeur GGD Hollands Midden, Marleen Damen toe via een videoboodschap. Na deze speeches overhandigde Henri Lenferink een afscheidscadeau namens de Leidse gemeenteraad.

De afscheidnemend wethouder nam donderdagavond ook het woord om de (digitaal) aanwezigen toe te spreken en te bedanken. Marleen Damen heeft per 10 januari een nieuwe functie als directeur Maatschappelijke Ontwikkeling bij de gemeente ’s-Hertogenbosch.

Deze raadsvergadering was een digitale vergadering en het is daarom mogelijk om het afscheid van Marleen Damen terug te kijken via Politiek Portaal