Robbin Engel
Ik woon in het Stevenshofdistrict.
Binnen de gemeenteraad ben ik:
- Duo-lid
- Woordvoerder commissie Stedelijke Ontwikkeling
Ik ben duo-lid om deze reden:
Ik geloof erin dat jonge Leidenaren betrokken moeten worden bij de toekomst van onze stad. Vanuit de commissie Stedelijke Ontwikkeling wil ik mij inzetten om genoeg betaalbare woonruimte te creƫren voor de nieuwe generatie.
Mijn favoriete plek in Leiden is:
de Hooglandse Kerkgracht, omdat deze plek mij altijd opnieuw verliefd laat worden op Leiden.